Wyobraźnia rozwija - rozwijaj wyobraźnię - CARTOON NETWORK - luty 2014

opublikowane: 4 maj 2014, 15:27 przez c.gontkiewicz@gmail.com   [ zaktualizowane 4 maj 2014, 15:30 ]
spot reklama Cartoon Network

     Duża liczba kanałów telewizyjnych dla dzieci w Polsce wymusza ostrą konkurencję. O młodą widownię
walczą zarówno kanały płatne dostępne drogą satelitarną takie jak MiniMini+, Nickelodeon i
Wiktor Jasiński Cartoon Network luty 2014
Disney Channel, ale także dostępne za darmo w cyfrowej telewizji naziemnej TVP ABC i Plus 2. Stąd zaistniała potrzeba reklamy oferty stacji Cartoon Network. "Wyobraźnia rozwija - rozwijaj wyobraźnię" to pierwsza kampania wizerunkowa Carton Network w Polsce. Jest ona skierowana gównie do rodziców. Podkreśla wagę wyobraźni i ważną rolę, jaką w wychowaniu dzieci odgrywa ojciec.
     Jako dzieci wystąpiła dwójka młodych aktorów. Jednym z nich jest Wiktor Jasiński z agencji aktorskiej Andy Max (po prawej):

Kreacja: Draft FCB, reżyseria: Maria i Kazik Zbąscy, produkcja: Graffiti Film