Pudliszki - Kulki mięsne dobrze nadziane - kwiecień 2013

opublikowane: 29 kwi 2013, 16:48 przez c.gontkiewicz@gmail.com   [ zaktualizowane 29 kwi 2013, 18:44 ]
Kadr z nowej reklamy Pudliszki - Kulki mięsne dobrze nadziane - jedenastoletni chłopiec

     Firma Pudliszki w ciągu ostatnich kilku lat reklamuje się bardzo intensywnie. Ma to związek z wprowadzaniem na rynek nowych produktów, z których Pudliszki były mniej znane, czyli dań błyskawicznych tj. zupy i pierogi. 
     W wielu zrobionych dla Pudliszek reklam wystąpili chłopcy, ale niestety niemal wszystkie dotychczasowe reklamy były nieudane. Rok temu pojawił się spot "Chłopcy" w reżyserii Artura Białachowskiego o zupie pomidorowa - pudliszkowa. Wystąpili w niej dwaj chłopcy, który recytują rymowankę. Jej treść była całkiem ciekawa, ale spojrzenia dzieci zamiast radości wyrażały smutek, a nawet bezsilną złość. Wyglądało to tak, jakby nie czuli się dobrze, a do udziału w kręceniu ktoś ich przymusił. Tak nie powinna wyglądać praca z dziećmi:


     Kilka miesięcy później widzowie polskich stacji telewizyjnych byli bombardowani inną nieudaną reklamą. Pomysł był dość ciekawy, ale sposób realizacji sztampowy, a dobór aktorów kłopotliwy:


     Najnowszy spot zagościł na ekranach kilka dni temu. Tym razem wyszło zabawnie i ciekawie. Akcja ma miejsce w klasie szkolnej na lekcji geografii. Nauczycielka zamierza wywołać kogoś do odpowiedzi. Wszyscy uczniowie wściubiają nosy do książek. Wreszcie pada imię pechowca. Na szczęście pomysłowy jedenastolatek ma sposób, by się elegancko wywinąć. Opowiada o kulkach mięsnych "nadzianych pieczarami":


Spot "Kulki mięsne dobrze nadziane" wyprodukowała agencja reklamowa Publicis Lion odpowiedzialna między innymi za serię reklam "Serce i Rozum" dla firmy Orange.