Od kilkunastu lat Nivea angażuje się w Polsce w liczne działania społeczne. W latach 2001 - 2012 sponsorowała działania związane z najmłodszymi żeglarzami (Kryspin Pluta zrealizował o tym dokument " Optimista"). Wiosną 2011 r. rozpoczęła akcję „100 placów zabaw na 100 lat NIVEA”, której celem było ufundowanie 100 nowych placów zabaw, dostosowanych do potrzeb dzieci w różnym wieku. Na początku 2012 r. zainaugurowano program "Szkółek piłkarskich NIVEA". Jego celem jest ułatwienie dostępu do nowoczesnych metod treningowych i sprzętu dla szkółek piłkarskich dla dzieci.
Firma daje wyraz zainteresowaniu potrzebami i sprawami dzieci w najnowszej świątecznej reklamie, której bohaterem jest kilkuletni chłopczyk, który oczekuje na święta. Podkreślono ciepłą rodzinną atmosferę i dziecięcą radość związaną ze świętami Bożego Narodzenia. Reklama z polskim dubbingiem:
Oryginalna dłuższa wersja po niemiecku:
|