Kampania wizerunkowa LOTOS - październik, listopad 2014

opublikowane: 11 lis 2014, 23:32 przez c.gontkiewicz@gmail.com   [ zaktualizowane 13 lis 2014, 11:32 ]
chłopiec kampania wizerunkowa LOTOS 2014

     10 października ruszyła kampania wizerunkowa grupy Lotos. Oparto ją na spocie reklamowym wyreżyserowanym przez Pawła Borowskiego. Filmik ten stanowi podstawę interaktywnego konkursu, w którym można wziąć udział na stronie internetowej lotostory.pl W wersji telewizyjnej spot został skrócony do 30 sekund, ale pełna wersja trwa ponad minutę. Dostępny jest również ciekawy materiał z planu o podobnej długości.
     Przedstawiona historia jest prosta. Syn pracownika Lotosu próbuje odpowiedzieć sobie na pytanie, gdzie pracuje jego ojciec. Celem kampanii jest zapoznanie odbiorców z różnymi obszarami działalności firmy, które zdecydowanie wykraczają poza prowadzenie sieci stacji benzynowych i dystrybucję paliwa.


Making of:


Planowanie i zakup mediów: Starcom, dom produkcyjny: Tank, postprodukcja: Platige Image.
Reżyser: Paweł Borowski