Jestem mamy i taty - kampania Rzecznika Praw Dziecka 2014

opublikowane: 1 cze 2014, 13:46 przez c.gontkiewicz@gmail.com   [ zaktualizowane 1 cze 2014, 14:04 ]
reklama Rzecznik Praw Dziecka 2014

     Od marca do końca czerwca 2014 r. trwa tegoroczna kampania społeczna Rzecznika Praw Dziecka "Jestem mamy i taty". Promują ją spoty radiowe, telewizyjne, kinowe, a także działania w prasie i Internecie. Przygotowane materiały mają zwrócić uwagę społeczeństwa na narastający problem wikłania dziecka w sprawy rozwodzących się rodziców. Na wybór tej tematyki miał wpływ fakt, że niemal połowa interwencji Rzecznika w 2013 r. dotyczyła krzywdy, jaka dzieje się dzieciom w trakcie oraz po rozwodzie. Dzieci często same pisały do Rzecznika o manipulowaniu nimi i wymuszaniu poparcia dla jednej ze stron oraz o ograniczaniu kontaktów z drugim rodzicem. Zadaniem przygotowanych spotów reklamowych jest przypomnienie rodzicom, że dziecko ma prawo do miłości i czasu obojga rodziców.

Pierwsza odsłona:

Druga odsłona:

Making of:
Koordynacja kampanii: Agencja TELESCOPE.