opublikowane: 10 gru 2017, 07:53 przez c.gontkiewicz@gmail.com
[
zaktualizowane 21 gru 2017, 11:47
]
Jan Wedel, spadkobierca najstarszej polskiej fabryki czekolady, zlecił włoskiemu artyście Leonetto Capiello zrobienie plakatu, reklamującego jego wyroby. Artysta na potrzeby swojej pracy stworzył postać kilkuletniego chłopca dosiadającego zebry z kilkoma tabliczkami czekolady na plecach. Powstał plakat, który tak bardzo spodobał się Janowi Wedlowi, że był przez wiele był znakiem rozpoznawczym jego warszawskiej firmy cukierniczej W 2017 roku przetarg na obsługę reklamową Wedla wygrała agencja reklamowa PZL, która zaproponowała odświeżenie klasycznego motywu chłopca na zebrze. Postała seria humorystycznych reklam, których głównym bohaterem jest chłopiec ubrany z czerwony elegancki kostium i jego przyjaciółka - gadająca zebra, którzy podróżują po mieście w celu uszczęśliwiania ludzi.
|
opublikowane: 23 lis 2016, 10:35 przez c.gontkiewicz@gmail.com
[
zaktualizowane 23 lis 2016, 13:34
]
Najwięksi polscy operatorzy wycieczek przygotowali interesujące spoty reklamowe. Spośród najbardziej kreatywnych warto wyróżnić:
Biuro podróży Neckermann Polska
Od stycznia 2016 roku emitowano świetną reklamę zachęcającą do beztroskiego wypoczynku z interesującymi nawiązaniami do bieżącej polityki, poniżej cały spot:
ITAKA
W Itace przygotowano całą serię spotów marketingowych, promujących zarówno wypoczynek w sezonie 2016 jak i 2017. Najlepsze spoty poniżej:
Oba powyższe spoty zostały wyprodukowane przez FDR STUDIO. Zdjęcia kręcono na słonecznej Dominikanie. W roli małych urwisów wystąpili Maciej i Mateusz Bożek z agencji aktorskiej Andy Max:
|
opublikowane: 26 gru 2015, 15:47 przez c.gontkiewicz@gmail.com
[
zaktualizowane 26 gru 2015, 16:08
]
opublikowane: 11 paź 2015, 07:48 przez c.gontkiewicz@gmail.com
[
zaktualizowane 11 paź 2015, 07:57
]
Pod hasłem „Wspomagamy mamy” zaczęła się kampania reklamująca produkty probiotyczne marki Dicoflor. Główny spot k ampanii dostępny jest w telewizji, kinach i internecie. Sympatyczny filmik pokazuje wyzwania z jakimi musza się zmierzyć młode matki. Reklama wskazuje, że wraz z terapia antybiotykowa warto podać dziecku produkt probiotyczny Dicoflor w celu ochrony dróg pokarmowych.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa BBDO Warszawa, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Tango, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.
|
opublikowane: 11 lis 2014, 23:32 przez c.gontkiewicz@gmail.com
[
zaktualizowane 13 lis 2014, 11:32
]
10 października ruszyła kampania wizerunkowa grupy Lotos. Oparto ją na spocie reklamowym wyreżyserowanym przez Pawła Borowskiego. Filmik ten stanowi podstawę interaktywnego konkursu, w którym można wziąć udział na stronie internetowej lotostory.pl W wersji telewizyjnej spot został skrócony do 30 sekund, ale pełna wersja trwa ponad minutę. Dostępny jest również ciekawy materiał z planu o podobnej długości. Przedstawiona historia jest prosta. Syn pracownika Lotosu próbuje odpowiedzieć sobie na pytanie, gdzie pracuje jego ojciec. Celem kampanii jest zapoznanie odbiorców z różnymi obszarami działalności firmy, które zdecydowanie wykraczają poza prowadzenie sieci stacji benzynowych i dystrybucję paliwa.
Making of:
Planowanie i zakup mediów: Starcom, dom produkcyjny: Tank, postprodukcja: Platige Image. Reżyser: Paweł Borowski
|
opublikowane: 28 wrz 2014, 09:08 przez c.gontkiewicz@gmail.com
[
zaktualizowane 28 wrz 2014, 09:10
]
Wrześniowa kampania wizerunkowa Grupy KRUK, zajmującej się windykacją nierzetelnych dłużników połączona jest z akcją umożliwiającą dłużnikom spłatę długu na dogodnych wybranych przez siebie warunkach. Spot telewizyjny przedstawia rodzinę, która wpadła w pułapkę zadłużenia. Ojciec obserwując zabawę swojego synka, przeprasza go w myślach za konsekwencje posiadania długów. Głównym celem spotu jest pokazanie, że podejmując decyzję o kontakcie z KRUK-iem i wspólnym poszukaniu rozwiązania problemu zadłużenia, ojciec wykazuje się odpowiedzialnością i troską o rodzinę i przyszłość dziecka. W roli syna wystąpił Kacper Przywara ze Studia ABM, reżyseria spotu: Konrad Aksinowicz.
Making of:
|
opublikowane: 1 wrz 2014, 13:46 przez c.gontkiewicz@gmail.com
[
zaktualizowane 1 wrz 2014, 13:48
]
Sieć sklepów z artykułami higienicznymi i kosmetykami Rossmann przygotowała specjalną ofertę z okazji początku roku szkolnego - 30 tysięcy tornistrów Endo z niezbędnikiem higienicznym. Na ich wyposażenie składa się m.in. z zeszytów w linię i w kratkę, papieru kolorowego, piórnika, ołówków, kredek świecowych, pojemnika na śniadanie, bidonu oraz worka na buty. Natomiast w skład niezbędnika wchodzi: mydło w kostce, szczoteczka do zębów, żel do mycia zębów, chusteczki higieniczne oraz nawilżany papier toaletowy. Tornistry zostały przygotowane w 4 wersjach graficznych: dwóch dla dziewczynek i dwóch dla chłopców. Są one dostępne od 31 lipca 2014 r. w cenie 159,99 zł za komplet. Ofertę reklamuje sympatyczny spot telewizyjny z udziałem m.in. Marcela Jamanka i Antoniego Zakowicza z agencji aktorskiej Andy Max. |
opublikowane: 18 sie 2014, 12:37 przez c.gontkiewicz@gmail.com
[
zaktualizowane 18 sie 2014, 15:02
]
Spot reklamowy Ikea ma na celu zaprezentowanie nowego systemu mebli do kuchni METOD, które można dopasowywać wg potrzeb. Jego bohaterami jest małżeństwo, która postanowiło wyremontować kuchnię. Ich synek z niepokojem przygląda się robotom, ponieważ na jednej ze ścian namalował wielkie serce dla rodziców. Niestety w toku robót malunek zostaje zasłonięty... |
opublikowane: 23 cze 2014, 14:03 przez c.gontkiewicz@gmail.com
[
zaktualizowane 23 cze 2014, 14:05
]
W nowej reklamie leku przeciwzakrzepowego Polocard wystąpił Wiktor Jasiński z agencji aktorskiej Andy Max. Chłopiec gra rolę wnuka, który uczy się grać na gitarze od dziadka. Reklama przekonuje, że dzięki lekowi można uniknąć przedwczesnej śmierci i dłużej cieszyć się aktywnością w gronie rodziny. Wiktor Jasiński w lutym 2014 r. wystąpił także w reklamie wizerunkowej Cartoon Network.
Agencja reklamowa GREY. Reżyseria Jan P. Matuszyński, zdjęcia Tomek Naumiuk.
|
opublikowane: 8 cze 2014, 12:41 przez c.gontkiewicz@gmail.com
[
zaktualizowane 8 cze 2014, 13:26
]
Kubuś Waterrr to marka wody smakowej przeznaczona dla dzieci. Jej reklamy wpisują się w szereg działań wizerunkowych soków i napojów z rodziny Kubuś, których celem jest pokazanie, że produkty te mogą być zdrowe, a jednocześnie modne. Są to zazwyczaj krótkie zabawne reklamówki z żywiołowymi dzieciakami i zaskakującą puentą. Mateusz urodził się w 2008 r. Zagrał dotychczas w kilkunastu spotach reklamowych i w dwóch serialach: "Na dobre i na złe" oraz "Prawo Agaty". Jako Miecio chłopiec wystąpił w dwóch telewizyjnych spotach reklamowych:
|
|