Reklama‎ > ‎Kampanie reklamowe‎ > ‎

Wszystkie kampanie reklamowe


Najlepsze reklamy biur podróży - wakacje lato 2016 i 2017

opublikowane: 23 lis 2016, 10:35 przez c.gontkiewicz@gmail.com   [ zaktualizowane 23 lis 2016, 13:34 ]

ITAKA 2016 reklama

     Najwięksi polscy operatorzy wycieczek przygotowali interesujące spoty reklamowe. Spośród najbardziej kreatywnych warto wyróżnić:

Biuro podróży Neckermann Polska

Od stycznia 2016 roku emitowano świetną reklamę zachęcającą do beztroskiego wypoczynku z interesującymi nawiązaniami do bieżącej polityki, poniżej cały spot:


ITAKA

W Itace przygotowano całą serię spotów marketingowych, promujących zarówno wypoczynek w sezonie 2016 jak i 2017. Najlepsze spoty poniżej:



     Oba powyższe spoty zostały wyprodukowane przez FDR STUDIO. Zdjęcia kręcono na słonecznej Dominikanie. W roli małych urwisów wystąpili Maciej i Mateusz Bożek z agencji aktorskiej Andy Max:

ITAKA 2016 reklama

Najlepsze polskie spoty na Gwiazdkę 2015

opublikowane: 26 gru 2015, 15:47 przez c.gontkiewicz@gmail.com   [ zaktualizowane 26 gru 2015, 16:08 ]

Biedronka na Święta 2015

                                                 
W tym roku rodzinnie.



Kampania wizerunkowa Bayer Dicoflor "Wspomagamy mamy"

opublikowane: 11 paź 2015, 07:48 przez c.gontkiewicz@gmail.com   [ zaktualizowane 11 paź 2015, 07:57 ]

kadr reklama Dicoflor

     Pod hasłem „Wspomagamy mamy” zaczęła się kampania reklamująca produkty probiotyczne marki Dicoflor. Główny spot kampanii dostępny jest w telewizji, kinach i internecie. Sympatyczny filmik pokazuje wyzwania z jakimi musza się zmierzyć młode matki. Reklama wskazuje, że wraz z terapia antybiotykowa warto podać dziecku produkt probiotyczny Dicoflor w celu ochrony dróg pokarmowych.

Spot "Bycie mamą":
Spot "Wspomagamy mamy":

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa BBDO Warszawa, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Tango, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.

Kampania wizerunkowa LOTOS - październik, listopad 2014

opublikowane: 11 lis 2014, 23:32 przez c.gontkiewicz@gmail.com   [ zaktualizowane 13 lis 2014, 11:32 ]

chłopiec kampania wizerunkowa LOTOS 2014

     10 października ruszyła kampania wizerunkowa grupy Lotos. Oparto ją na spocie reklamowym wyreżyserowanym przez Pawła Borowskiego. Filmik ten stanowi podstawę interaktywnego konkursu, w którym można wziąć udział na stronie internetowej lotostory.pl W wersji telewizyjnej spot został skrócony do 30 sekund, ale pełna wersja trwa ponad minutę. Dostępny jest również ciekawy materiał z planu o podobnej długości.
     Przedstawiona historia jest prosta. Syn pracownika Lotosu próbuje odpowiedzieć sobie na pytanie, gdzie pracuje jego ojciec. Celem kampanii jest zapoznanie odbiorców z różnymi obszarami działalności firmy, które zdecydowanie wykraczają poza prowadzenie sieci stacji benzynowych i dystrybucję paliwa.


Making of:


Planowanie i zakup mediów: Starcom, dom produkcyjny: Tank, postprodukcja: Platige Image.
Reżyser: Paweł Borowski

Rodzina bez długów - KRUK - wrzesień 2014

opublikowane: 28 wrz 2014, 09:08 przez c.gontkiewicz@gmail.com   [ zaktualizowane 28 wrz 2014, 09:10 ]

Kacper Przywara KRUK 2014

     Wrześniowa kampania wizerunkowa Grupy KRUK, zajmującej się windykacją nierzetelnych dłużników połączona jest z akcją umożliwiającą dłużnikom spłatę długu na dogodnych wybranych przez siebie warunkach.
     Spot telewizyjny przedstawia rodzinę, która wpadła w pułapkę zadłużenia. Ojciec obserwując zabawę swojego synka, przeprasza go w myślach za konsekwencje posiadania długów.
Głównym celem spotu jest pokazanie, że podejmując decyzję o kontakcie z KRUK-iem i wspólnym poszukaniu rozwiązania problemu zadłużenia, ojciec wykazuje się odpowiedzialnością i troską o rodzinę i przyszłość dziecka.
     W roli syna wystąpił Kacper Przywara ze Studia ABM, reżyseria spotu: Konrad Aksinowicz.


Making of:


Rossmann - sierpień 2014

opublikowane: 1 wrz 2014, 13:46 przez c.gontkiewicz@gmail.com   [ zaktualizowane 1 wrz 2014, 13:48 ]

Marcel Jamanek reklama Rossmann

     Sieć sklepów z artykułami higienicznymi i kosmetykami Rossmann przygotowała specjalną ofertę z okazji początku roku szkolnego - 30 tysięcy tornistrów Endo z niezbędnikiem higienicznym. Na ich wyposażenie składa się m.in. z zeszytów w linię i w kratkę, papieru kolorowego, piórnika, ołówków, kredek świecowych, pojemnika na śniadanie, bidonu oraz worka na buty. Natomiast w skład niezbędnika wchodzi: mydło w kostce, szczoteczka do zębów, żel do mycia zębów, chusteczki higieniczne oraz nawilżany papier toaletowy. Tornistry zostały przygotowane w 4 wersjach graficznych: dwóch dla dziewczynek i dwóch dla chłopców. Są one dostępne od 31 lipca 2014 r. w cenie 159,99 zł za komplet.
     Ofertę reklamuje sympatyczny spot telewizyjny z udziałem m.in. Marcela Jamanka i Antoniego Zakowicza z agencji aktorskiej Andy Max.

Antoni Zakowicz reklama Rossmann 2014

IKEA METOD - sierpień 2014

opublikowane: 18 sie 2014, 12:37 przez c.gontkiewicz@gmail.com   [ zaktualizowane 18 sie 2014, 15:02 ]

chłopiec IKEA METOD reklama sierpień 2014

     Spot reklamowy Ikea ma na celu zaprezentowanie nowego systemu mebli do kuchni METOD, które można dopasowywać wg potrzeb. Jego bohaterami jest małżeństwo, która postanowiło wyremontować kuchnię. Ich synek z niepokojem przygląda się robotom, ponieważ na jednej ze ścian namalował wielkie serce dla rodziców. Niestety w toku robót malunek zostaje zasłonięty...


Polocard - 2014

opublikowane: 23 cze 2014, 14:03 przez c.gontkiewicz@gmail.com   [ zaktualizowane 23 cze 2014, 14:05 ]

Wiktor Jasiński reklama Polocard 2014

     W nowej reklamie leku przeciwzakrzepowego Polocard wystąpił Wiktor Jasiński z agencji aktorskiej Andy Max. Chłopiec gra rolę wnuka, który uczy się grać na gitarze od dziadka. Reklama przekonuje, że dzięki lekowi można uniknąć przedwczesnej śmierci i dłużej cieszyć się aktywnością w gronie rodziny. Wiktor Jasiński w lutym 2014 r. wystąpił także w reklamie wizerunkowej Cartoon Network.


Polocard 2014 reklama Wiktor Jasiński

Agencja reklamowa GREY. Reżyseria Jan P. Matuszyński, zdjęcia Tomek Naumiuk.

Kubuś Waterrr - 2014

opublikowane: 8 cze 2014, 12:41 przez c.gontkiewicz@gmail.com   [ zaktualizowane 8 cze 2014, 13:26 ]

Mateusz Winek
     Kubuś Waterrr to marka wody smakowej przeznaczona dla dzieci. Jej reklamy wpisują się w szereg działań wizerunkowych soków i napojów z rodziny Kubuś, których celem jest pokazanie, że produkty te mogą być zdrowe, a jednocześnie modne. Są to zazwyczaj krótkie zabawne reklamówki z żywiołowymi dzieciakami i zaskakującą puentą.
     Twarzą kampanii reklamowej "Kubuś Waterr" został sześcioletni Mateusz Winek z agencji aktorskiej dla dzieci i młodzieży OPTA.
     Mateusz urodził się w 2008 r. Zagrał dotychczas w kilkunastu spotach reklamowych i w dwóch serialach: "Na dobre i na złe" oraz "Prawo Agaty". Jako Miecio chłopiec wystąpił w dwóch telewizyjnych spotach reklamowych:


Jestem mamy i taty - kampania Rzecznika Praw Dziecka 2014

opublikowane: 1 cze 2014, 13:46 przez c.gontkiewicz@gmail.com   [ zaktualizowane 1 cze 2014, 14:04 ]

reklama Rzecznik Praw Dziecka 2014

     Od marca do końca czerwca 2014 r. trwa tegoroczna kampania społeczna Rzecznika Praw Dziecka "Jestem mamy i taty". Promują ją spoty radiowe, telewizyjne, kinowe, a także działania w prasie i Internecie. Przygotowane materiały mają zwrócić uwagę społeczeństwa na narastający problem wikłania dziecka w sprawy rozwodzących się rodziców. Na wybór tej tematyki miał wpływ fakt, że niemal połowa interwencji Rzecznika w 2013 r. dotyczyła krzywdy, jaka dzieje się dzieciom w trakcie oraz po rozwodzie. Dzieci często same pisały do Rzecznika o manipulowaniu nimi i wymuszaniu poparcia dla jednej ze stron oraz o ograniczaniu kontaktów z drugim rodzicem. Zadaniem przygotowanych spotów reklamowych jest przypomnienie rodzicom, że dziecko ma prawo do miłości i czasu obojga rodziców.

Pierwsza odsłona:

Druga odsłona:

Making of:
Koordynacja kampanii: Agencja TELESCOPE.

1-10 of 35